یحیی زاده:

بوروکراسی، مشکل اساسی جانبازان است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بوروکراسی مشکل اساسی جانبازان است و از این رو مسئولان باید هزچه سریعتر اقدامات کار آمدی را در راستای بهبود وضعیت جانبازان انجام دهند.


سید جلال یحیی زاده  افزود: تعیین درصد جانبازی درکشورباید به طریق کارشناسی صورت گیرد زیرا دربرخی موارد شاهد هستیم که درصد جانبازی در کشورپایین‌تراز حد جراحت تعیین می‌شود.


نماینده مردم تفت ومیبد درمجلس شورای اسلامی بیان کرد: ارائه خدمات کارآمد به جانبازان درگروایجاد یک برنامه‌ریزی کاربردی است این امربه این معنا است که باید درصدهای جانبازان با توجه به جراحتی که دارند در نظر گرفته شود.


وی ادامه داد: دولت ومجلس باید با همکاری یکدیگر به نحوی مطلوب از جانبازان حمایت کنند، چرا که اگرهم‌اکنون با آرامش در جامعه زندگی می‌کنیم به دلیل رشادت‌های این افراد بی‌ادعاست.


یحیی‌زاده افزود: مدیران ادارات باید برای رعایت حق وحقوق جانبازان به طریق کارشناسی و مشاوره با این عزیزان برخورد کنند، زیرا بررسی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از جانبازان از پیچ و خم‌های اداری در ادارات گله‌مند هستند.


وی تصریح کرد: مدیریت اموراداری درواقع جنبه‌های نظم اداری سازمان را دربرمی‌گیرد، زیرا نظم عامل مهمی در نیل به اهداف سازمان و به شمار می‌رود و به همین علت دولت باید سیستمی کار آمد و منظمی برای کارکنانش طراحی کند.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یادآورشد: جانبازان و ایثارگران یادگار استقامت وایثار در کشورهستند و به همین علت دولت باید از تمامی ظرفیت‌هایش برای بهبود وضعیت جانبازان درکشور استفاده کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا